کارشناس امور مشتریان |
|
|
مکان فعالیت: |
دفتر مرکزی |
وظایف و مسئولیت ها: |
بخشی از اهم وظایف و مسئولیتها:
*امور دفتری
- ثبت و پیگیری درخواستهای کالا از انبار
- تحویل کالا از انبار و توزیع کالاهای دریافت شده به درخواست دهندگان
- حضور در جلسات تعیین شده از طرف مدیر واحد و تنظیم صورتجلسه
- حفظ ارتباط کامل با مدیر واحد و سایر بخش های شرکت- تهیه گزارشات درخواست شده از طرف مدیر واحد
- شرکت در کلیه دوره های آموزشی اعلام شده از سوی مدیر واحد
- انجام کلیه امور محوله از جانب مدیر واحد
- پاسخگویی به تلفن های دفتر و هدایت تلفن ها به فرد مناسب
- انتقال تماس های مشتریان به بخش های مربوطه بر اساس دستورالعمل « ضوابط انتقال تماس تلفنی »
- بررسی و انتقال اشکالات و موارد خاص به مدیر واحد و نفرات مرتبط و پیگیری این موارد تا بر طرف شدن کامل آن
- رسیدگی و اجرای کلیه مواردی که از جانب مدیر مافوق ارجاع می شود
*فروش و پذیرش مشتریان:
۱- پاسخگویی به تماسهای مشتریان در مرکز تماس و فروش خدمات
۲- امور مرتبط به فروش جدید
- ارائه راهنمایی، معرفی کامل خدمات موسسه به مشتریان
- پاسخگویی به تماس تلفنی متقاضیان وضعیت روند کارها و پروژه های ایشان
- ارائه توضیحات لازم در خصوص مشخصات خدمات، مدارک لازم جهت شروع کار
- ثبت دقیق اطلاعات متقاضیان در نرم افزار فروش و مدیریت ارتباط با مشتریان
- برقراری، حفظ ارتباط و پیگیری فروش با متقاضیان از طریق تلفن و ایمیل تا زمان ثبت پیش فاکتور و صدور فاکتور
- دریافت و ثبت سفارش مشتری و ارسال مدارک و چک لیستهای مورد نیاز مشتری از طریق ایمیل یا فکس
-تهیه گزارشات پروژه ها و آزمون و تحویل به مشتریان یا نمایندگان ایشان
۳- فعالیتهای سازمانی
- حضور در جلسات فروش
- حفظ ارتباط کامل با مدیر واحد و سایر بخش های شرکت
- تهیه گزارشات درخواست شده از طرف سرپرست یا مدیر فروش
- شرکت در کلیه دوره های آموزشی اعلام شده از مدیر فروش
- انجام کلیه امور محوله از جانب سرپرست و مدیر فروش
۴- فعالیتهای فرآیندی
- جمع آوری و ثبت نظرات مشتریان در فرمهای نظرات و پیشنهادات
- انتقال تماسهای مشتریان به بخشهای مربوطه بر اساس دستورالعمل « ضوابط انتقال تماس تلفنی »
- بررسی و انتقال اشکالات و موارد خاص به سرپرست یا مدیر بخش و پیگیری این موارد تا بر طرف شدن کامل آن
- جمع آوری سوالات متقاضیان جهت تهیه FAQ یا بروشور و ارائه آن به صورت هفتگی به مدیر/ سرپرست بخش
|
تحصیلات و تجربیات: |
١- دارای مدرک کارشناسی در یکی از رشته های علوم انسانی، مدیریت و روابط عمومی، بازاریابی و بازرگانی، شیمی، زبان خارجی
٢- حداقل ٢ سال تجربه کاری مسئول دفتری
٣- آشنایی با مفاهیم مشتری مداری
۴- آشنا به کار با کامپیوتر، اینترنت، نرم افزارهای Office
۵- قابلیت تایپ ده انگشتی ( فارسی - انگلیسی )
۶- آشنایی به زبان انگلیسی در حد متوسط بخصوص در مکالمه
۷- توانایی مستندسازی و گزارش دهی
|
شایستگی ها: |
شایستگیهای عمومی:
١- دارای نظم و انضباط کاری و وقتشناس
٢- دارای روحیه راهبری
٣- دارای روحیه پیگیری قوی و نتیجهگرا
۴- مسئولیتپذیر
۵- دارای روابط عمومی خوب
۶- توانایی بالا در کار گروهی
۷- امکان تردد به مراکز بیرونی (ماموریت خارج سازمان)
٨- دارای قدرت بیان و مذاکره خوب
۹- آگاه به مفاهیم مشتریمداری و جایگاه مشتری
١۰- شناخت از بازار
١۱- خوش برخورد، آرام، اجتماعی و دارای توانایی برقراری ارتباط با دیگران
١۲- حضور دائم و فعال
١۳- بسیار جزئینگر و دقیق در محاسبات و ثبتها
١۴- معتقد به تعهد سازمانی
١۵- توانایی انجام امور در کمترین زمان ممکن
١۶- رازدار، امانتدار و قابل اعتماد
١۷- ایدهپرداز، خوشفکر، خلاق و دارای قوه ابتکار |
سایر توضیحات: |
•::::بسته شده:::: • در حال حاضر فرصت شغلی در این سمت بسته شده است. علاقهمندان به همکاری در آینده میتوانند اطلاعات خود را در فرمهای مربوطه تکمیل و به همراه رزومه خود به بخش منابع انسانی گروه مترا (به آدرس job@metragroup.org) ارسال نمایند. اطلاعات شما مورد بررسی قرار گرفته و در زمان باز شدن فرصت شغلی جدید در این بخش با شما تماس گرفته خواهد شد. |